Schweiz

Imorgon flyger jag från köpenhamn till zürich och sedan tåget till Basel för att hälsa på brorsan över helgen! Det är första gången jag åker ner trotts att han har bott där i nästan 2 år. Det ska bli jättekul att se hur han bor, och skönt att komma ifrån jobb några dagar. Jag har jobbat så sinnessjukt mycket sedan jag började jobba där i juni. Nu blir det 4 lediga dagar och det ska bli så himla avkopplande =) Har skaffat hundvakt och köpt en massa godis, bearnaiesås, kaffe och chokladpudding till bror :P  Börjar längta till jul, på jobbet trycker jag i mig Ballerina pepparkaka, saffrans gifflar och marabou vinter!!! Så jäääävla gott!! Och för en gångs skull har man kanske råd att köpa julklappar? Ja, det ser nästan så ut! Men innan JUL kommer faktiskt min födelsedag, och jag ska fira med att gå och se NEW MOON, helt gaaaaaalet vad vi längtar. Och ungefär i samma anda som Kims McFly panik av biljettsläpp, så hade vi new-moon-midnatts-premiär-släpp-panik!!! Vi fick biljetter och nu är det seriös nedräkning inför den magiska natten då vi ska få se jaocb och edward igen ;) Dessutom kommer Erin ner från stockholm för att dela denna underbara kväll med oss, vilket är askul för det innebär att det finns någon som är faktiskt MER besatt än mig ;) Gött!!

Tjingeling badring









  


Kommentarer
Postat av: kim

majgaad får hjärtklappning av alla sorters stressiga biljettsläpp! bita naglar tjoho att ni fick dock

Postat av: Emma

Åh så mysigt! Grattis farsan Benny.



Ja Marabou Winter laddade jag med på höstlovet. Smakade väldigt juligt må ja säga.



Laddad för Twilight premiären? ;D

2009-11-05 @ 19:32:52
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback