Basel

Min weekend i Basel var jättemysig, tyvärr pajade min kamera så jag har endast någon knasig bild från halloween! Latexmasker är lite läskigt faktiskt, fick lite porr-massmördrare feeling där, svenskarna måste ha skrämt slag på några schweizare!! Utöver galna kostymer så fick jag se stan och käka god mat också gick vi på bio och bara tog det lungt. Det var rejält härligt att vara ledig hela 4 dagar från jobb och återhämta mig. Häromdagen investerade jag i en extern hårddisk så nu är alla mina digitalbilder och musik säkert förvarade i en ful liten box. Nu ser jag fram emot min födelsedag i helgen då jag ska försöka gå och se den nya filmen 2012 som verkar asbra! Nästa vecka är det lyckans dag för mig: New Moon premiär och jag ska se Twilight + New Moon vid midnatt på Royal! Har bara haft nedräkning i ETT ÅR så det är på tiden att det äntligen är dags att få mätta våra needs med lite varulvar och vampyrer! HALLELUJA


Kommentarer
Postat av: mathilda

vilka underbart söta chihuahuas du har! :D

Postat av: Ida

Härligt, du har läst hela programmet (IKK) eller FOKS A,B,C ? :) Jag ska läsa C-uppsats till våren och är riktigt peppa!:)



Kul att höra att du gilar min blogg, tack! :)

2009-11-14 @ 10:37:07
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback