uppdatering

Min blogg är en skamm i uppdateringarnas namn. Men det har faktiskt varit lite småbusy med flytt och jobbsök och hundar. Min familj typ highway pendlar till Thailand om vartannat, och jag sitter här och funderar på europavalet.  Har inte riktigt klurat ut än vad det är för något (skäms), men det lär ju inte förändra min röst. Har internet och bil nån dag nu och försöker lösa så mycket som möjligt nu. Känns som att jag bara står och trampar i samma spår och aldrig kommer någonstans, ge mig ett jäkla jobb for goodness sake! I helgen var vi i Hässleholm, och Martinis dotter Bönan fick sitt första CK. Extra kul för Diana eftersom Bönan är från hennes första kull och det är den första Fantasio's som får CK. Jag är faktiskt himlans stolt också eftersom hon är ett klon av Martini, och hon är så himla go.  Men Benny dampade som vanligt som ett flipperspel och det var inte domaren imponerad av alls. Men det är bara att fortsätta träna honom.


Bönan i Hässleholm


Kommentarer
Postat av: Kim

ska du säga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback