Brand

I söndags flyttade jag som sagt från studenthuset, och måndag natt börjar det brinna i lägenheten tre dörrar från min! Vilken jäkla tur att jag flyttade just EN dag innan! Tänk om man hade vaknat med hundarna och upptäckt att det brinner i huset, panik fan. Dessutom tänk om det hade spridit sig till vår lägenhet, allt man äger kunde ju ha brunnit upp. Dom vet inte än varför det började brinna, tjejen som bodde där fick åka till sjukhus med rökskador.


Nu börjar vänja oss vid det nya hemmet. Måste bara få ner lite kartonger i källaren och hänga upp mina kläder i garderoben. Borra upp lite hyllor och göra det lite hemtrevligt. Men vi trivs bra =)

Kommentarer
Postat av: kimsan

NEEJ!! släpp loss på alla obsessions! jag har fan inga spärrar längre, and you shouldn't either!!! kom igen så dampar vi loss!!!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback