utan dator...igen

Hopssan ojsan, det blev typ kortslutning i min dator i måndags så nu är min laddare paj!! Trevligt vilken otur man har med sin dator. Har precis beställt en ny vilket känns sjukt frustrerande, har bara haft den som gick sönder i en månad! Blir lite smått tokig utan dator!! Men jag har ett litet projekt att rensa bland allt jag äger. Ska dumpa allt jag inte behöver på M & J som ska öppna en second hand butik =) Imorgon ska jag på lägenhetsvisning och jag verkligen hoppas att jag gillar den och att jag får den. Jättespännande! Den är tillgänglig redan från den 1 april men jag vet inte hur det ska lösa sig med uppsägning osv, måste prata med min hyresvärd först. Imorgon fyller Benny 1 år och jag har äntligen fått dom handsydda halsbanden med namn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback