RIP Michael Jackson

Fick en shock när jag satte på TVn imorse och såg att Michael Jackson har dött. Shit, man har ju verkligen växt upp med hans musik, och vi var på hans konsert i Köpenhamn för tio år sedan. Han fyllde 40 år den dagen och vi sjöng happy birthday, han grät i typ en timme och vi höll på att missa vår båt tillbaka till sverige. En stor artist är borta och vi ska vara tacksamma som har fått ta del av hans storhet!! Vila i frid Michael, tack för musiken.


Kickiboy

Trivs på jobb faktiskt, det börjar gå smidigare och bättre. Dom har rensat ut alla airheads som inte klarar av att packa rätt så nu är vi väl bara typ 3-4 som ska få anställning. Vi ska även få löneförhöjning från 1 juli. Hellre att dom har få packare som gör det ordentligt än massa packare som gör allt fel. Men vi har kul på jobb och tiden bara flyger iväg. Jag blev sjuk i helgen så jag var hemma några dagar från jobb men nu försöker jag ta igen det och jobbar hårt i helgen, man får passa på när det är OB! På söndag händer det något extra kul och det har vi sett fram emot =)


Kickelick

Kommentarer
Postat av: Alina

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag:)

Postat av: charlotte - mamma till theo

söööt vovve

2009-06-30 @ 00:05:16
URL: http://charlotteholst.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej! Jag tänkte komma och provjobba på fredag, du är där då va? Försökte ringa dit idag men det var ingen som svarade. Får väl försöka igen imorgon så att dom vet att jag kommer :) Ha det fint!

2009-06-30 @ 15:18:20
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback