Befodran

Blev spontant ledig en dag förra helgen eftersom det var så lite att göra på jobb. Stack till Helsingborgs festivalen och softade runt. Käkade planka på en mysig restaurang och bara njöt av lugnet. I veckan har jobbet sakta men säkert ökat och jag tror det kommer gå bra för företaget till slut. Det såg lite dystert ut där ett tag dock. Men nu ska vi få in det nya datasystemet snart, fler datorer och en till dansk person som kan ha hand om kundkontakt. Vi har även en ny chaufför nu och vi ska få in fler packare snart. Jag och Maria hade möte med chefen häromdagen, vi ska nu ta över för två personer på kontoret som fått sparken. Så vi ska vara nån slags Packchefer, ta hand om all upplärning av personal, lägga upp schema för packarna och deras löner. Se till att allt blir organiserat och att allt flyter på som det ska. Även en del administrativt med betalningar, kvitton och papper. Se till att chaufförerna kommer iväg i tid med bensin, pengar, brobizz, GPS, körlistor och rätt påsar. I helgen har jag ensamt ansvar för företaget och får vara arbetsledare, blir väl mest att jag sitter på kontoret och fixar körlistor och ser till att alla ordrar blir packade. Givetvis kommer lönen bli mycket bättre nu och jag är spänd på att se vad den kommer ligga på, skriver kontrakt denna veckan =) Men oavsett är jag sjukt nöjd att jag efter bara 7 veckors arbete på mitt första riktiga jobb någonsin redan har fått en så pass hög position i företaget!! Det går bra nu kompis ;)


En grym video som jag inte kan sluta titta på, snodde den från Kimsan!

Kommentarer
Postat av: kimsan

GRATTIS DUDE!!!!!!!! fett nice

Postat av: kajsa

Ja jag tror att ni kommer klara detta mkt bättre! Vilka var det som fick sparken föresten? :P

2009-07-31 @ 19:58:25
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

återigen grttis!

2009-08-09 @ 22:30:49
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback