Pinsamt besatt

Jag är sjukt pinsam, jag har insett det och jag är helt OK med det, är du? Jag kan inte sluta obsessa över Twilight serien, jag håller på att läsa sista boken men jag segar allt vad jag kan bara för att den ska vara längre! Vad gör jag när den tar slut??!! Vadå ska jag bara hitta något annat att take to the extreme då? Nä det funkar ju inte, jag är helt besatt. Är det ingen annan som får såna där perioder av totalt orimligt intresse för något onödigt? Jag har iaf kommit fram till att varulvar är lite hetare än vampyrer, så det är ju inte helt förgäves det här.

Jacob, Embry och Sam i Twilight

Kommentarer
Postat av: EmmaW

Du är inte ensam om att vara besatt kan jag säga! Är lite sent ute och började på andra boken igår, längtar hem från skolan bara för få fortsätta fniss



Kram!

Emma

Postat av: EmmaW

Borde kanske skrivit url:en till bloggen ist haha

2009-02-04 @ 17:46:10
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback