Valparna 1 vecka

Detta har varit en av mina få lediga dagar i augusti, och då får man slå på stort. Upp i ottan och iväg på inoff utställning och heja på Stinaaaaa. Stina-lee kicked ass och rodde hem BIR-rosetten! Vi satt nöjda och tryckte i oss så mycket varmkorv det bara gick. Billigaste fikan ever på inoff utställningar!! =) När man ändå var i A-town så besökte jag Jessica som nyss kommit hem från en helsommar på Nya Zeeland *avis*. Satt å kollade på massa fina bilder och avnjöt en solig sensommar kväll med kräftor och kallt vin. Så himla mysigt att ha en hel trädgård åt hundarna!! Sedan hämtade chibbe upp mig så blidde det filmkväll med massa gottis! Ja det går inte att trycka in mer på denna dag, nu är jag helt slut. Jobb imorgon, gonatt =)

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback