Full rulle

Har varit mycket plugg i veckan, uppsatser och bestämma ämne till C-uppsatsen. På helgerna hinner man ju inte pausa heller, fullproppat med utställningar och lydnadskurs. Förra helgen var det Sofiero i Helsingborg och Örkelljunga. Gick sådär för Kicker, 1or men han gick inte vidare. Denna helgen är det dags för Danmark internationell utställning i Ballerup för Kicker och Lund inoff för Benny. Har klyddat runt halva skåne i 2 dagar för att få en jäkla stämpel i Kickers pass, veterinären är ju aldrig där som dom säger. Nu ska jag bara växla till lite danska kronor och packa väskan inför helgen. Benny ska på träningsläger hos sin uppfödare medans matte skuttar runt i Danmark. Plutten vad tomt det kommer bli utan hans cp-damp!


Benny BIM i Burlöv

Kommentarer
Postat av: filippa

Hej!

Du verkar ha väldigt mycket erfarenhet/talang :) när det gäller asen chihuahua, så jag undrar om jag skulle kunna få fråga dig en fråga ang min hund??

Hälsn. Filippa

2008-10-07 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback