Påsk?

Har varit bittert avis på alla som ska sitta å käka påskmiddag med sina stora familjer och få påskägg. Men nu känns påskafton bättre än så, jag ska "fira påsk" på ett mindre traditionellt sätt. Jesus who?
BingoLotto Guldkväll ska jag och Charlotte satsa stenhårt på, som riktiga små lonely pensionärer. Vi tyckte det var så pinsamt att köpa EN lott var så vi slog ihop oss och ska spela tillsammans XD Ja varför inte, kan inte sitta där helt ensamma å familjelösa hela helgen.
Frågan är hur intressant Bingo blir när valparna ligger där och sötar sig? Nä vi ska vinna en fet bil och en resa till Florida, det har jag bestämt. Lite cash kan vi också behöva, tack.

image627
Min surrogat påsk-familj

Kommentarer
Postat av: Kims moder

Vilken kanonbra bild! Allt bra där verkar det som och förhoppningsvis har ni några mille att hämta ut nu när ni kryssat i alla rätta nummer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback