A-town

Idag har jag hälsat på Jessica och kollat på massa bilder från Afrika. Man blir ju sugen på att bara resa runt och uppleva massa nya saker! Meeen med tanke på att jag nog skulle dö av depression och panikattacker utan mina hundar så XD får jag nog avstå det för tillfället ;) Har ändå inte råd att ge mig ut på världsresor just nu!
Nu får jag nog börja städa här om jag ska kunna ha gäster här i helgen :P LÄNGTAR till på lördag, även om jag faktiskt är nervös för en gångs skull! Jag brukar aldrig va nervös inför utställningar ju!
Tenta nästa vecka blääääääää!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara :)

du kommer fixa de galant :)

Postat av: solveig

Jag vet inte vad jag är mest nervös för. Att åka tåg med mina huliganer i fem timmar, att vara med i Let's Dance, att Kalix ska få rabies på dina hundar eller utställningen?! Jag kan sammanfatta läget med ett ord.. nervös! haha.
Förresten, din calender-boy, varför har jag fått för mig att han ska till spanien? har jag drömt detta? wierd...

ringer dig imorgon! ses snart!

ps. och du.. du behöver inte städa för min skull... ärligt!

2008-03-12 @ 09:20:49
URL: http://solig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback