kusinbarn

Idag har jag fått veta att min kusin Fredrik blivit pappa till sin andra dotter, Wilma grattis grattis =)
Nu står jag next in line åldersmässigt bland kusin-skaran att skaffa barn, scary shit!!! Räknas hundar? XD
För övrigt är Benny 12 veckor idag, imorgon åker vi på vaccination med sötbollen. Helt otroligt vad tiden flyger fram!
Han väger 1,2 kg idag, så enligt alla snajsiga chihuahua-tabeller med uträkningar så borde han väga cirka 2,4 kg fullvuxen! En bra vikt tycker jag, jag gillar när hanarna är rejäla och manliga ;)
Idag har det mest blivit lite ärenden och städning. Parkettgolv och valpkiss är ingen hit lixom. En fotinpackning har jag bjudit mig själv på, mina stackars sommar-fötter.
REGNET har äntligen kommit till Malmö, ljuva sommarregn! Tack för det, det behövdes rensas upp lite pollen!

benny trollhättan

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag opererade bort en vätskefylld blåsa som växt i handen i 3 år, haha. :P Skitäckligt. Men nu är det puts väck :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback