Nyinflyttad

Sitter på golvet i min nya lägenhet =D Såklart det första man fixar är internet ;) Har skruvat ihop min nya king size säng, kopplat in TVn. Glömde skruvarna till soffbenen så det får vi fixa imorgon.
Det var en tuff dag, klydd enda från start! 32 graders värme och flytt är ingen hit kan jag lova!!
Men allt gick relativt smidigt när vi väl kom igång att lasta in. Tog väl 3 timmar knappt.
En kall kall kall dusch och 40 liter vatten senare, är man nästan människa igen. Vi slog nog rekord i niagara-svettning idag, varför måste det bli Sahara-värme just idag??
Nu har solen gått ner bakom träden, och jag kan börja packa upp lite saker här. Kartonger överallt!

Tack alla som hjälpte till idag på ett eller annat sätt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback