CERT

Yyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyy!! Kicker fick sitt första CERTIFIKAT idag i Borås! Domaren var jättegullig och skrev sååå fin kritik på Kickeplutten! Jag som inte ens tänkte åka dit imorse, jag har knappt sovit på två dygn pga mina festprisse grannar och jag orkade verkligen inte åka över 3 timmar till Borås IGEN. Eftersom dom flesta fick 2or igår så var man inte så sugen på att åka tillbaka. Men jag fick ju pallra mig upp eftersom vi hade lämnat charlottes tält vid ringen över natten och jag skulle hämta hem det! Funderade inte ens över att jag skulle ställa också gick det såhär BRA! Han blev bästa hane 2 efter en jättesöt champion Olle, och eftersom han redan var champion så gick CERTet till Kicker.

Gänget i lördags, humöret ej på topp!

Kommentarer
Postat av: solveig

Min vän, grattis till Kickers cert! Är så himla glad för er skull. Han är en sådan fin hund, så det var bara en tidsfråga egentligen =)

Många kramar från värmlänningarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback