Weekend

Min blogg har strulat lite i helgen, och jag har haft dåligt med internet, och dåligt med tid ;)
Vi såg We Own The Night i lördags, skitbra!! Joaquin Phoenix *dregla* 
Var hos jessica igår och försökte skriva akademiska svar på Rappakalja medans vi inhallerade drink efter drink. Man vet att man ska sluta när man skriver om flodhästs analer och debatterar om att patella visst det betyder knäskål, inte tallrik! När vi var sådär lagom varma och lulliga så ville ju jag gå ut med hennes brorsas dobermann, och runt hela byn släpade hon mig. Note to self: skaffa aldrig en hund som är större än mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha.. Har Henke en doberman=

Postat av: Sara

ahaa :D

2008-01-22 @ 14:45:35
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback