snälla söta rara

Någon bilmekaniker där ute som känner sig väldans generös idag?
Min bil har intagit transformers-liknande egenskaper och börjat låta som en traktor. Men den här alien är bara här för att sno mina pengar, inte rädda jorden. Hur mycket han är ute efter vet jag inte än, men 10-20 tusen gissade verkstaden på. 
Jag tror inte dom är medvetna om att det motsvarar en chihuahua. Jag räknar mina pengar i chihuahuaor, vadå gör inte du det? När jag var liten räknade jag mina pengar i 50-öres tuggummi. En chihuahua är värd massa tuggummi kan jag informera om.
image518



Kommentarer
Postat av: Veronica

Har inte en aning.. Veterinären sa att det kan vara att han är tom i magen.. Men jag tror att han vantrivs hemma hos min mamma av nån anledning.. eftersom han höll på så där. Ska ju bo där den här veckan med, så vi får se om han beter sej likadant då. Hur mår dina småkillar? =)

Postat av: Kims mor

En bumblebil hade jag inte bangat för. Han är såå söt. Jag räknade pengar i hästar och gör det ff ibland. Diskmaskin? Nej minsann det är ju en halv häst!

2008-01-12 @ 21:57:58
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna
Postat av: Veronica

Mmmh.. Mycket salt i kassler.
Tror du Melvin kan ha spytt pga löptikar? Hanhundar kan ju reagera på många olika sett, men jag har aldrig hört om dom spyr och blir så upphetsade? tänkte du kanske visste.. :)

2008-01-12 @ 23:31:34
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback