Nytta?

Har försökt göra en himlans massa nytta idag. Ja såklart ingen riktig nytta utan bara en massa orelevant nytta för att jag ska känna att jag gjort något av min söndag. Typ skrubba kroppen med alla kemikalier jag äger, packa in håret med massa klet, sortera alla badrumsartiklar i söta korgar som kan stå och se diskreta ut ovanpå tvättmaskinen. Lära mig hur man polerar en lädersoffa, fundera på om flytande tvättmedel stoppas i samma hål som sköljmedlet, få lite nostalgitripp över Nöt-Créme och såklart studera in informationsbladet om återvinning från il recycling.


 
Vår matte är officiellt skittråkig! *suck*

Kommentarer
Postat av: daniella

Okej =) Ja agility är jättekul. Går det bra för er i andra tävlingar?

Postat av: Veronica

Ok.. Han mår i alla fall bra nu, så det är skönt. Man blir så sjukt orolig när dom små liven mår dåligt och man inte kan läsa av dom riktigt.

Hahaha.. Konstiga små filurer vi har. Det är verkligen så, melvin kan t.o.m börja pipa och gnälla hemma inne i lägenheten innan vi åker. Hur i tusan känner dom av en så himla bra? Jag förstår inte. Melvin kan vara lite pipig på andra bilresor också, då han kan tro att vi är på väg till chihuahuaträff. Men när han är Säker blir han helt tokig. Oliver faller mest för grupptrycket och gnäller för att brorsan gör det :P

2008-01-13 @ 21:52:47
URL: http://veroniiica.blogg.se
Postat av: Sara

haha..verkar vara en bra dag :=)

2008-01-14 @ 13:44:58
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Sara

Madde min vän, hur har du gjort din banner där uppe

2008-01-14 @ 18:43:31
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback