Massa flugor i en smäll

Imorgon ska det komma en gubbe från Telia och typ.....installera nåt, tror jag. Självklart är dom ondaste människorna bara vakna när man bör sova. 8 ska jäveln komma, när annars lixom. Ska också lämna in min *sparka fräsa klaga* bajs bil hos en verkstad så vi får den att låta som en normal bil. För att utnyttja att man ändå är uppe med tuppen så ska jag gå och träna. OJOJ kors i taket, ja Madde ska träna. Min rygg har inga muskler kvar och jag har ont jämnt.  
Internet vill inte sammarbeta med mig så ursäkta min dåliga blogg uppdatering. Ja man får ju va lite trevlig nu när 100 pers om dagen bestämmer sig för att läsa mitt crap.

image522

Kommentarer
Postat av: Jonna

good luck in training, ja borde göra som du och ta tag i de ja med, inga muskler någonstans kvar typ! fy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback