Göteborg

Imorgon (inatt) åker jag med Kicker till Göteborg på internationell utställning MY DOG! Ska bli jättekul, jag har inte varit inne i ringen sedan september på sofiero! =)
Som vanligt blir det tiiiiiidiga morgonar..ska upp klockan 5 blää, får inhallera några red bull hela vägen om jag ska hålla mig vaken. Men jag får iaf sällskap av Charlotte och Camilla i bilen! Cindy, Paco och Kicker på roadtrip, snacka om söthög =)

Aja, väskan är packad och bilen är tankad, hoppas det inte snöar alltför mycket inatt.
Håll tummarna för oss!
Nä nu får jag väl snart gå och lägga mig om jag ska se ut som en människa imorgon! XD

Kommentarer
Postat av: Anna Erica

Hoppas allt gar bra for er!

kram o god forsattning!

Postat av: Veronica

Lycka till snygg-Kicker!!!

2008-01-04 @ 10:04:42
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback