hjärntvättad gnu

Har precis sett Da Vinci Koden (igen) och känner mig smått religiös, som man gör varje gång man sett den där jäkla filmen. Hjärntvättning kallas det.
Var trött som en GNU efter utställningen igår men lyckades ta mig igenom dagen av restaurangbesök och filmer. Sov djupare än aldrig förr och vaknade med smärtor överallt, hehe det tar verkligen musten ur en med utställning! Idag besökte vi en släkting och glodde på semesterbilder, sen skjutsade jag brorsan till flyget för han skulle tebax till jobb igen i Switzerland....
Tomorrow blir det shopping/brunch/gossip med Kimsan åååå jag borde nog sova nu gonatt.com

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är skit bra, man vill ju kunna göra allt som går att göra. När man har pratat med andra om det har dom mest skrattat, jag tycker inte det är ett dugg roligt, snarare läskigt!

Postat av: Kimmamma

Hoppas du slipper sjukbaciller och håll ordning på Kim. Jag har liksom inte kunnat det de senaste två veckorna.

2008-02-26 @ 13:47:17
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna
Postat av: Veronica

Oj.. Allt beror på Vart du gör den, altså vilket tattoo ställe. Men runt 1500-2000 ungefär för en mellanstor skulle jag säga. Min döskalle på armen betalade jag 1500:- för samma med döskallen med ros runt... :)

2008-02-27 @ 10:03:42
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback