lydnad

Panik på sista dagarna av sommarlov. Försöker hinna med allt som ska hinnas med, och hitta inspiration till höstens pluggande. Charlotte var här på pizza och skvaller igår. Imorgon är det fika med Kim, men först ska Kicker ta blodprov för att kolla om han bildat tillräckligt med antikroppar mot rabies så att han kan åka ut i världen och resa på utställningar =) Vi ska till Danmark om 3 veckor så jag hoppas verkligen det blir godkänt. Benny ska också snart ut i utställnings träsket, nästa helg är det dags för första inoff. Han ska bli en liten lydnads kille också, vi börjar på kurs på söndag. Jag har dragit ihop en lydnads kurs för bara chihuahuaor så det ska bli jätteroligt att träna med vovvarna.


Kommentarer
Postat av: Halva BC

Hoppas inte skolan kommer påverka M&M's nightly BC för mkt när du börjar plugga igen hehe, eller ja.. kanske varit skönt å somna i normal tid nångång iofs :P



Jag vill oxå ställa nästa helg :/ orättfist!

See you tonight!

2008-08-29 @ 15:28:27
Postat av: Ida

Med gud vad roligt med en lydnadskurs bara för chihuahuor! Det skulle jag vilja gå. Synd jag bor i Norrland där det knappt finns några. Vi tävlade första gången i somras i lydnad. Skitkul! Kolla länken så ser du foton. Vad fina dina hundar är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback