I'm back

HEMMA från Thailand nu! Har haft jättemysigt! Kuligt att hälsa på pappa och se hur dom byggt sitt hus och lever där nere. Skönt med lite sol och bad i Pattaya. Blev inte så värst mycket bad men en liiiten solbränna fick jag nog allt. Bilderna får jag fixa imorgon. Är himla trött nu efter 1 dygn på resande fot. Blev matförgiftad på burger king sista dagen och spydde som en gris. Mådde så jäkla illa så jag knappt kunde stå på benen. Fick köpa massa thailändska piller och hoppas på att man skulle överleva flygresan. Min stolsgranne undrade nog varför jag sprang på toa hela tiden helt grön i ansiktet. Oh so fresh.
Urmysigt att pussa på hundarna igen, dom blev så glada så dom nästan bajsade på sig när jag kom tillbaka. Speciellt lille Benny, som nu har växt som en kråka åt alla håll men pälsen har iaf tagit sig rejält bra!!

gonatt *dunk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback