Freshness

Visst känner man sig fräsch när man använt vartenda dyr produkt i hela badrumsskåpet och tagit en fet dusch?! Oh the freshness. Kunde inte låta bli att prova sunsilks brunett-serie, jag vet den är gammal. Brunglittrigt shampoo med choklad och mint lukt. Ja inte fy skamm tyckte jag. Hur håret blir återstår att se! Det lustiga var att jag köpte Marabou mint rullar igår när jag handlade, och dom smakar precis som shampoot luktar haha

Vad skulle inte passa mer perfekt då än en läppbalsam med samma doft?
Kolla in --->
Paulinas blogg<---  för att tävla om ett Lisen Organics Läppbalsam Chokladkyss!


image459

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du får jättegärna vara med, men du måste skriva och länka till min blogg/tävling för att delta.
Gör de så har du chans att vinna.

Postat av: Paulina

Ohh förlåt jag såg de inte för länken är i samma färg som bakgrunden. Tack nu är du med i tävlingen!

2007-11-25 @ 18:11:47
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback