HP kennelträff

Ganska händelserik vecka, om man jämför med resten av sommaren. Har pluggat hos Kimsan tre dagar i rad (jagat getingar och spankat oss), och kollat filmer på kvällarna med brorsan. Igår vart det middag och helkväll hemma hos min styv-morfar, konstigt nog börjar min "familj" bestå av mindre och mindre svenskar *fniss* Hmmm 5 svenskar och 5 icke svenskfödda!
Brorsan åkte till Bulgarien sunny beach igår, hoppas han klarar sig hem helskinnad!

Idag blidde det en åktur till mitten av skåne för att hälsa på Kickers familj. Det var kennelträff hos HP's med massa fina vovvar. Jag vann priser eftersom jag svarade rätt på alla bonusfrågor i tipsrundan haha Vilket offer man är som vet exakt vilken hund som vann BIR i vilken stad, och vem som är pappa till vilken valp och tillåmed hur carolas hund ser ut ;) Ja checka in mig på St Lars säger jag bara!

Här är Kicker med sin söta mamma Annie =) Visst är dom lika, utöver färgen och hårlaget ;)
image217

Här är Kalle och Kicker, dom är kullbröder (2 av 4 stycken)
image218

Kommentarer
Postat av: Michelle

vilka fina hundar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback