Vadå ge bort oss?

Aftonbladet har gjort det igen, dom har så offantligt lite att skriva om i väntan på att folk börjar dö i jultrafiken, så dom hittar på något som ska skapa uppstånd. Jo enligt Aftonbladet så vill hälften ge bort Skåne till Danmark.

"Den danske folketingspolitikern Søren Krarup tycker att hela Sydsverige borde överlämnas till Danmark. " http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1517653.ab
Ursäkta men, what???!  Vad välkommen man känner sig i sitt eget land nu, hatad av 50%.
Ska man räknas som mindre svensk pga en dialekt? Det finns väl fler irriterande dialekter än skånska? Vadå GE BORT Skåne? Jag kanske vill ge bort Stockholm, ska vi rösta om det istället? Jag kanske får en otrolig lust att åka upp till Lappland en gång om året med en tesked och hacka vid gränsen? Betyder det att Sverige ska överlämna människor till en annan nation då?  Isåfall röstar jag på att alla som bor i Göteborg överlämnas till Irak, det känns rättvisst tycker jag.

image486


*jag har ju sagt att det är någon maskopi med danskarna här, nu har dom manipulerat halva sverige att försöka skänka bort oss!!*

Kommentarer
Postat av: Robban

Nä visst skulle det vara hemskt att ge bort den bördiga skånska myllan. Är det inte bättre att depotera skåningarna till danmark.:) nä det vore synd tänk vzlatan i rö vitt det vore en stor förlust. så riv bron och stoppa dansken.

2008-01-08 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback