hemtenta igen

Ska lämna in en hemtenta imorgon, och har lite smått mycket att skriva nu. Och vad vill jag göra? Joooo allt annat än att plugga iaf! Jag vill diska, dammsuga, laga mat, träna hundarna, läsa hundböcker, simma och städa garderoben!

Vi har äntligen kommit på ett ämne att skriva vårt projektarbete om (B-uppsats). Vi ska skriva om Global warming med inriktning på migration och hur det kommer att påverka oss i Malmö/Sverige. Har inte formulerat en tes än =)

Har bestämt mig för att prova på att motions simma, jag har alltid tyckt om att simma i pool och har äntligen hittat ett bra ställe där jag förhoppningsvis kommer trivas. Jag ska sälja Martinis Louis Vuitton-halsband så jag har råd att komma igång! Nu ska Madde få kondis!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback