duv ägg

image157

Fick en hjärtattack när jag skulle vädra köket idag. Upp flög en duva framför näsan på mig!!!
Undrade vad i hundan den gjorde under min solstol...Jag hade hängt en tunn matta på luftning för nån dag sen.
Näääääääääääääääää........SNYFT två små söta ynkliga ägg hade duvmamman lagt på ett klent försök till bo!!
Jag har inte mage att ta bort dom, deras bäbisar =((
Så jag kommer låta dom ligga kvar där och följa deras uppväxt =) Är stolt över att dom valde min balkong som bo, och att jag får titta på när mamman värper sina ägg nöjt, skyddade från det piskande regnet  bakom min IKEA matta. *kärlek*


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad fint:) Förresten, hittade din blogg idag och måste säga det att jag gillar den, den är så hrm intelligent helt enkelt:)

2008-03-09 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback