Kicker 7 månader

Idag hade vi lektion med en ny lärare. Han lät EXAKT som Arnold Schwarzenegger haha det var skitroligt! Han var från Holland men ändå. Ja lektionen var intressant ändå förståss. Mycket bättre än keffa svennetanten!! Han var rätt rolig men ändå respektingivande och pedagogisk.
Idag fyllde Kicker 7 månader, han fick lite extra godis och massa lek =) Och massa utställnings träning haha
7man
Hans stora utställningsdebut är på lördag i Helsingborg, valpklass. Ingen big deal kanske men det är internationell utställning och vi ska först ut, och massa folk kommer titta =) *nervöst*
Vi får hoppas på det bästa, hur det än går så är han finast i mina ögon.

Låt mig presentera...min nya gud.....my ONLY God!!!
daim

Imorgon ska jag och Kim på IKEA och spendera lite studiemedel ;) haha
Vi ska dit så fort dom öppnar och käka frukost och djupdyka bland inredningen! *drömma*
Men dom riktigt dyra inköpen vill jag göra på ILVA men jag vet inte om det är värt det.... 350 spänn för en vas? 500 spänn för en golv lykta? 800 spänn för en hyll-sats?
Det tål att tänkas på...Då är det kanske mer prisvärt att spendera några hundra på en lampa, lite förvarings korgar, lite sängkläder och fotoramar.
Man KAN ju köpa lite i taget man behöver inte köpa allt på en gång..så chibbe blir sur på mig :P
Nu ska jag gå och drömma om inredning och färger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback