mums

*mmm* I'm really lovin the vegetarian food!!! Åt veggie hamburgare i måndags, veg. ostsnitzel igår med potatisgratäng, och idag ska jag wooka cocosmjölk, thaigrönsaker, röd curry och  quorn bitar med ris!
Vi åt nyss pannkakor med sylt till lunch =)
Jag är så glad för jag har diskuterat mitt vegeterian-val med min sambo nu äntligen, och vi kom fram till att vi ska äta vegetarisk mat hemma och han tycker också det är rätt gott!! Men han kommer fortfarande äta kött när han vill och kanske köpa hem lite pyttipanna, korv och sånt som han tycker om att äta ibland. Men det känns jätteskönt att det slipper bli klydd med att äta olika rätter och äta separat, för det är ju inget kul.

Snart kommer stressen i skolan tillbaka och jag kommer gå under! Längtar inte efter tentorna och fasar för att jag inte kommer orka en sån period till. Mitt psyke är för svagt för stress! Jag försökte köpa kompendiet idag för att förbereda mig, men fakking vaktmästaren kunde inte ens dyka upp på bestämd tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback