victoria's secret

Idag har jag passat Kims vovve, för hon flyttade! Först lekte alla vovvarna nån timme, sen somnade vi allihopa. Mille sprang fram å tillbaka å skällde ut mina grannar några gånger hehe sen gick vi ut en runda. Efter vi ätit frukost så kollade vi på en film tills Mille blev hämtad.
Jag har tagit ett långt bad med en härlig ansiktsmask och en ELLE interiör tidning.
Ikväll blir det Victoria's Secret Fashionshow och ett marabou daim som jag fick av Kimsan ;) (cidern sparar jag till nyår så jag inte blir vardagsalkis)
Fast efter den modevisningen vill man väl kräkas tills man väger 26 kg ungefär :P
Imorgon ska jag få träffa Dianas bebis och känna på Martinis valpar i Nikkis mage :D *lycka*

vs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback