Planeten

Programmet "planeten" som visades på SVT i 4 delar i november fick mig att tänka till så mycket att jag blev rädd. Det fick mig att bli vegeterian och tänka på allt jag gör och köper. Läs mer på deras hemsida, om du vill veta vad DU kan göra för att rädda vår planet!

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=55175


Jag fick nyss reda på att SVT ringt till Chibbe, dom vill att han ska komma och spela muslim i ett pilotavsnitt i en ny serie. Han ska öppna dörren i kalsonger och prata med brytning och sälja något till en svensk familj. På måndag ska dom spela in, dom ville vara hemma hos oss haha men det kanske inte är så effektivt med två chihuahuaor och knarklangargranne brevid! Martini ba "ey yo lääään!! wasäääpp!!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback