hund utställningar

F*n jag har varit för upptagen med plugg för att minnas att anmäla Kicker till MYDOG utställningen i Göteborg i januari. Jag har helt enkelt inte haft tid att kolla upp vilken datum som var sista anmälningsdag, och planera körning, övernattning och kolla schema innan jag anmäler. Jag missade dessutom datumen med nästan två veckor, hur dumt är inte det!
Jag sitter och glor på SKK och försöker fundera på vilka (officiella) utställningar jag ska åka på 2007.
Nu missar jag ju göteborg, men det kanske är lika bra med tanke på att Martinis valpar kommer vara nyfödda då så då sitter man väl där och snuttar =) *längta*

Jag har nån slags gräns på hur långt jag åker för en utställning, man är ju ingen fanatiker  -än, vem vet man kanske blir- om priserna börjar rulla in ;) I mitt huvud känns det inte rätt att åka högre upp i landet än Göteborg, men jag skulle kunna göra ett undantag för stockholm eftersom det är THE utställning, plus att jag har många att sova över hos där!
Det dumma är att dom har HÖJT priserna helt plötsligt, så från att kosta kanske 150-250 kr för en utställning så kostar det nu 260-360 kronor...softa hallå!!! En två dagars kan ju kosta typ 700 kr, tror dom vi är gjorda av pengar eller!!?

Men mitt nästa år borde se ut såhär:
mars: malmö internationella
maj: Hässleholm nationella+internationella
juli: Tvååker internationella
augusti: Ronneby internationella
september: Öland nationella och Sofiero internationella
november: Växjö internationella
december: stockholm HUND 2007 internationell


chi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback