silver rain la prairie

99875-1799875-16

La Prairie är ett exklusivt märke som är väldigt populärt bland kändisar. Dom tillverkar bland annat hudkrämer av kaviar och andra konstiga dyra saker. Jag har köpt deras Silver Rain parfym och body lotion. Den luktar himla gott och visst är man väl typ iallafall ensam i Skåne om att äga denna parfym. Men jag skulle önska att den var lite mer kvinnlig. Tyvärr får man känslan av en (dyr) after shave när man sprutar på den. Dock är bodylotion mycket mildare och härlig.
Själva flaskan är i äkta sterlig silver och finns bara i tusen exemplar i hela världen. Den luktar såklart väldigt gott och inte som något annat jag någonsin luktat på. Svindyr som ni säkert förstår men tyvärr lite för manlig för min smak. Visst är det säkert värt pengarna med tanke på all möda dom lagt ner på varje produkt, men det överlåter jag åt kändisarna isåfall!
www.laprairie.com

Betyg 3 av 5 exklusiv, men för manlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback