första inlägget

hejhejhallå!
ja man var ju tvungen att skaffa en blogg, så mycket tid som man *host looser* spenderar framför datorn så går det väl inte att INTE ha en blogg? Nä jag tänkte väl det!  Det funkar ju inte.
Risken är, kära läsare, att den här bloggen blir ALLT FÖR strukturerad. Jag har ordningsmani på högsta nivå (skulle egentligen blivit journalist) och kan själv inte läsa något som ser rörigt ut. Sorry i förväg.

Nä nu ska jag inte pladdra på utan såklart får jag ju presenera mig själv, jag heter Madeleine och bor i Malmö med min sambo. Jag har två hundar,
Martini och Kicker, chihuahua killar närmare bestämt och JO det är visst det hundar och du får en fet box om du frågar vad dom kostar. Och nej det är inga smuggelhundar och ja dom kan gå och andas precis som alla andra hundar. Då hade vi det avklarat.

Martini 16 månader
Martini

Kicker 6 månader
kicker


Jag pluggar 2a året på Malmö Högskola, ett 4 årigt program som heter IMER, det står för international migration and ethnic relations. Jag ska dock inte ta examen i det ämnet utan antagligen blir det communication in english. Jag vill arbeta för djurens rättigheter, mänskliga rättigheter eller natur och miljö. Min dröm är att bo i storbritannien eller USA. Men Spanien eller Italien skulle ju gå åxå ;)

Vi bor i en trea i utkanten av Malmö med utsikt mot öresundsbron och turning torso. Just nu bor jag dock hos min pappa eftersom vi har haft översvämning (grannens vattensäng exploderade). Jag har varit här i tre veckor typ och tre veckor blir det väl MINST till!! *megasuck*

Ja vad kan man berätta mer då. Jo min humor kommer nånstans från Saturnus och jag skriver ALLTID ironiskt. Mina funderingar över världsliga ting bör inte tas på allvar. Don't think this at home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback