Hush hush

Jaha nu har vi varit arbetslösa i snart en månad. Mycket har hänt dock, vi har gjort ALLT som är mänskligt (?) möjligt för att hitta jobb. Jag var på en kul intervju förra veckan och jag ska få svar inom några dagar. Hoppas rätt mycket på det jobbet eftersom jag verkligen var kvalificerad till det, och det verkar väldigt roligt. Och ikväll var vi på en information + intervju för att bli parkeringsvakter. Men det var rätt svårt, 1000 ansökningar, 150 fick komma på snabb intervju. Vi får se om vi går vidare till djupare intervju och utbildning, men det tror jag inte. Hur sticker man ut på en 1 minuters intervju bland 150 pers? Mjao.

Har tagit steget ifrån vampyrer och indianer nu till en obsession över änglar. Ja helst fallna (syndare) änglar ;) Jävligt hett I must say. Tankade ner en ebook och läste på ett dygn. Själva historien var en jävligt bra idée men tyvärr hade författaren typ noll talang för att skriva en fängslande text. Läsvärd iaf, om man nu känner att änglar lockar!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback