Jobb intervju

Var på jobbintervju idag som Restaurangchefsassistent, får se om jag får det. Jag fick inte jobbet som Butiksansvarig tyvärr men jag förstår att dom säkert hittat någon som är ännu mer kvalificerad än vad jag är. Det är ju väldigt mycket arbetsgivarens marknad just nu. Dom kan välja och vraka bland flera hundra sökanden. Man måste verkligen sticka ut både i sin ansökan, på intervjun med både erfarenhet och personlighet! Men något gör jag väl rätt eftersom jag trotts allt har varit på 4 intervjuer på 2 månader. Jag hörde att strippor tjänar jävligt bra i Danmark, kanske vore något!? ;)


Kommentarer
Postat av: Kim Engström

sv;

så otroligt söt du är, dina ord värmde något så grymt, tack så hemskt mycket! Ta hand om dig och lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback