Jävla danskar



När man trodde att man inte kunde jobba mer, så jobbar man lite till, och sen lite extra. Jag har fått köra lastbilen 2 dagar denna veckan, det är inte så najs, iaf inte när bilen trillar sönder bit för bit medans man kör. Går inte att svänga, växla, bromsa, gasa haha ja ungefär typ, och stenskotten sprider sig som ett spindelnät över framrutan och knastrar till varje gång man kör över ett gupp. Danskarna skriker efter oss och tutar på oss, dumma svenskar som parkerar mitt på cyckelvägen i centrala KPH i rusningstrafik *vissla*. Jag får mer och mer arbetsuppgifter, nu är man typ nån slags webmaster och i helgen är jag även kundtjänst! Nämen, vi låter Madde svara i telefon och GISSA vad våra arga danska kunder säger, då blir det extra kul lixom!! Nä ångest på högsta nivå när den där telefonen ringer. Annars, ja vad händer annars utöver jobb, jo INGENTING för det finns inget liv efter jobb. Någon får gärna komma hit och städa åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback