New moon midnattsvisning Malmö

Inatt var jag på Twilight + New Moon kväll på Royal i Malmö. Det var fullproppat 600 brudar (ja nån stackars medsläpad kille också) som bara skrek och grät. Jag trodde att jag var besatt av twilight serien men jag misstog mig, där var RIKTIGT hardcore fans alltså. Folk kom utklädda och var helt hysteriska. Men snabbt ryktes man med i stämningen och det var jäkligt kul att vara med på premiären. Alla bara skrek så fort Edward eller Jacob dök upp, lite smått pinsamt XD Men filmen var jäääääääääääääkligt bra, så högt över min förväntan! Jag trodde absolut inte att dom skulle lyckas filmatisera boken så bra, och jag har inte kommit på något jag saknade från boken än. Så sjukt bra att jag har lite panik för jag vill se den igen och igen och igen! Vi svävade hem på rosa moln med världens största leenden =D I am satisfied! I can die happy now.


Benny blev pappa till två tikar och en hane 18 november =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback