Ge mig jobb...

Var på Malmö utställningen i söndags med nästan 200 chihuahuaor anmälda. Benny hade sin junior debut och det gick bra, han fick 1a med HedersPris och placerade sig trea i konkurransen! Vi var där tidigt och försökte trötta ut honom, men när vi väl kom in i ringen så studsade han mest ändå XD Nu sitter jag och söker massa jobb och hoppas på snabbt napp, i stort sett vad som helst utom McDonalds! Jag var på ytterligare en lägenhetsvisning igår, i samma område som sist. Den var lite större, lite fräschare men lite dyrare. Hyresvärden sa att jag hade stor chans på den lilla lägenheten jag kollade på förra veckan. Men man måste ju som sagt visa upp papper på inkomst vid kontraktskrivning så den "lilla detaljen"  försöker jag ordna nu!! Desperat akut om man säger så!



Kickers dotter Ava 13 veckor

Kommentarer
Postat av: Kim

svar; dem här jeansen och dem jag visat förut har varit gamla jeans som slitits med åren, har alltså inte slitit dem med "flit" :P tack :)

Postat av: LINA

ah, skönt att höra gott om den =) Måste jag införskaffa mig en. Vill inte belasta nacken som man gör när man använder halsband även om hon mestadels går utan koppel. Känns alltså som en bra investering! =)

2009-03-31 @ 10:20:15
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback