Midsommar & jobb

Är ledig från jobb idag, första dagen ledig på en vecka, så jäkla skönt att bara sova och ta det lungt med hundarna. Man är ju ovanligt fysiskt aktiv hela dagarna och det är utmattande i längden. Ska iväg och storhandla ikväll. Midsommar i helgen, eftersom jag ska jobba hela helgen (OB på röda dagar), så tar vi det lungt och ska bara käka middag hos en släkting. Pappas fru kommer från Thailand imorgon, så jag hoppas jag får smaka på riktig thaimat, det var längesen! Nästa vecka får vi finbesök från Norge, Kicker ska para en jättefin tik =) Och jag är såklart jättespänd på vad det ska bli efter den kombinationen! Jag försöker ju låna ut honom väldigt sparsamt och hoppas att de få tikar man väljer ut blir lyckat. Känns mycket roligare så än att bara låna ut till höger och vänster med varierat resultat!!


NUCH Lilleengel's ace of ice cream

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Sa fin! Lycka till med allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback