Spänning

Sitter och väntar massa otåligt, Kickers norska flickvän borde få valpar vilken dag som helst och jag är sååååå spänd på vad som gömmer sig i magen! Hon har gått upp över 1,2 kg så där ligger ju några stycken. Dygn 60 idag och jag spricker snart av spänning!! Jag har hårfärg på skallen som alldeles strax ska sköljas ur, mörkbrunt denna gången, tröttnar så snabbt på min egen gyllenbruna tråkiga färg. Annars? Är ledig imorgon SKÖÖÖÖNT, har inte varit ledig en enda dag på nån veckor ;) Jag ska passa på att shoppa upp lite av lönen, och gå en sväng på Malmö festivalen. Har inte hunnit besöka festivalen något så man får ju passa på sista dagen då, synd att det inte blir några fyrverkerier. Hoppas att jobbet går bra nu, vi ska annonsera massa i en dansk tidning nästa vecka och sen får det brista eller bära!  Det gäller att vi får en jämnare mängd arbete fördelat på måndag-söndag, att vi har tillräckligt många packare och att dom klarar pressen och att det inte blir för mycket fel. Det gäller verkligen nu, antingen går det bra och vi blir hur stora som helst, eller så går det åt helvete och vi kan lika gärna lägga ner. Håll tummarna ;)  Jag är laddad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback