Nycklar

Hämtade ut nycklarna till nya lägenheten idag, har kört dit några kartonger. Finns tyvärr inget internet alls...så jag kommer väl typ avlida innan jag skaffat eget :P Det luktar sådär "tom-främmande-lägenhet" och jag som är van vid nybyggt känner mig inte riktigt hemma där. Men det blir säkert bra. Orkar bara inte flytta, jag höll på att dö av värmeslag idag och fick blåsor på fingrarna. Gud vad klen och otränad man känner sig. Området är iaf jättemysigt och grönt, blir bra för hundarna! Nu ska jag bort igen och hämta målarfärg, kan ju inte ha spygröna väggar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det har verkligen varit fruktansvärt... Är glad att det går framåt för henne och att hon har kommit så här långt nu :).



Ha det gott och hälsa killarna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback