Yrvaken på bageriet

Har sovit i snitt 5 minuter inatt. Frågan är om jag ska försöka sova nu (sjukt frestande) och sova borta hela dagen, eller försöka plåga mig uppe?
Åkte till bageriet för att köpa frallor, dom tog inte kort så jag gick till bankomaten. Bankomaten gav såklart bara ut 500 lappar. Bageriet hade inte så mycket växel. Gick in på ICA och köpte en red bull för att få växel. Gick tillbaka för att betala frallorna och då blidde hon så stressad att hon gav tillbaka MER pengar än vad jag gett henne XD
Ja det är inte lätt så tidigt på morgonen :P

ps: Nalle är hemma och mår bättre =) Antagligen ätit nåt olämpligt bara!

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Oj vilken morgon... Skulle bli frustrerad för mindre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback