Thai hus

Ska min sambo vara med i Outsiders? haha nä det tycker inte jag iaf! Pinsamt till max.
Imorgon blir det optikern och banken, behöver handla också. Måste köpa nytt telefonkort så jag kan ringa ner till Thailand, hans hus börjar bli lite redo. Får se när jag kan åka ner och hälsa på! Thailändska byggarbetare är jäkligt långsamma bara ;) Dom dyker inte upp om det regnar, och om det är bröllop eller annan ceremoni i byn så är det tydligen självklart att ingen jobbar *fniss* Han blir iaf tokig på hur långsamt allt går, men nu ska dom beställa kakel och klinkers så jag antar att det bara är intern-renoveringen kvar. Han vill ju ha ett thailändskt hus fast med västerländsk standard. Palla sitta på golvet och koka ris på öppen eld ;)

Ett hus i denna stilen bygger dom =)

Kommentarer
Postat av: kim jaaadå

fett me nice ;) kolla våra mysiga sommarbilder!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback