Hantverkare from hell

OK bloggtorka som inget öga skådat! Ja vad ska man skriva, var på O'learys i förrgår å tryckte i mig en Boston Celtic BBQ burger meal *mööms* AIK förlora men vad bryr jag mig? Gratis mat är gott.
Stod ute på min uteplats imorse vid 9 när det dundrar ut två målare från en port. -KOLLA RÅTTORNA tyckte dom om mina hundar. Martini ställde sig på bakbenen framför mig å morrade, det har han ALDRIG gjort mot någon människa. Najs vibbar lixom, sen skulle dom in i min lägenhet. Plast på alla möbler å papp på hela golvet. Slipmaskiner i taket å dammsuga golvet. Suck hur länge ska dom va här nudå. Orka. Tur att internet funkar i sovrummet idag ;)

image648
Min body guard, akta!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

söt! :)

Postat av: kimsan

jaa, de närmaste man kommer som inte är utomlands e ju center syd. men orka åka dit. då åker jag hellre till köpenhamn

2008-04-10 @ 09:13:44
URL: http://millionvoices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback