det funkar jö

Men titta det funkar, the blog is working yay..
Åter till min trista hundblogg :P Ja men vad ska jag skriva om då, min ännu tråkigare tenta?  Nätack.com
Sitter på ebay och kollar på hundvagnar (till utställning) men kan inte bestämma mig för vilken modell jag vill ha eller om jag ens vågar beställa från USA. Jag vill inte ha en som ser ut som en barnvagn, skulle nog skämts ögonen ur mig hehe Men dom riktigt bra i metall kostar ju flera tusen.
Men kanske en vanlig barnvagn om man kan lasta buren på korgen och slänga själva bebis-delen.
Har köpt en tandskrapa som jag tänkte prova på killarna idag, oh the joy = NOT.
Har planerat hela sommarens utställningar, men att få stuga eller vandrarhem börjar redan bli svårt. Helt sjukt att hela sommaren är fullbokad redan i mars!
image644
Tandskrapa *mummel*

Kommentarer
Postat av: solveig

let me know hur tandskrapan togs emot av Kix och Tini! Har funderingar att investera i en själv nämligen, och utsätta mina små för.

Ska också slå till på en vagn, men vill absolut inte ha någon jäkla barnvagnsmodell.

hur ser sommarens planer ut förresten? *nyfiken*
kram!

2008-04-01 @ 19:06:35
Postat av: Anna

Du far beratta sen hur det gar med skrapan... Har anvant P O i flera mander nu o det sitter som sten i alla fall... Forsokte pa Tigger jatte forsiktigt o det borjade bloda :O

Postat av: Sara

jättesöt bild på kicker va?

2008-04-02 @ 08:53:56
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: Veronica

Charmknutten Kicker. Såå fiiin! Du har verkligen bra smak på hund! :)

2008-04-02 @ 15:41:33
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback