vad e det med Asien..

Var ute i Bunkeflostrand idag och visade min familj var vi ska flytta =) Pappas fru åker tillbaka till Thailand på torsdag (för alltid) så hon kommer inte vara här när vi flyttar ju, vilket är synd. Vi åkte ner till Lernacken (öresundsbrons fäste) och fiskade efter babyräkor. Hundarna fiskade efter kaninbajsar i gräset hehe

Åkte hem till pappa efteråt och fortsatte rensa ut gamla leksaker från vinden. Han ska ha visning på sitt hus nästa helg så jag var tvungen att sortera ut vad han kunde slänga på soptippen. Jag behöll bara lite dockskåps möbler och original barbies med tillbehör. Kan ju vara kul att ha till sina barn någon dag, eller så är dom värdefulla någon gång. Min morbror och hans fru (hon e åxå thailändska) kom förbi och snackade en stund, dom ville säga farväl till pappas fru innan hon åker. Min morbror ska eventuellt jobba i Korea några månader för sitt företag. Hehe ja där ser man, hela min familj åker till asien! Pappa ska flytta till Thailand, min bror till Singapore och min morbror till Korea.


Pappas hus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback