titta entä

Var på Coop ikväll och handlade lite nödvändiga basvaror. Jag tycker alltid det känns lika ångestladdat varje gång man kommer till kassan. Det känns som att både dom framför och bakom i kön dömmer en utifrån vad man köper!! Varje vara man lägger upp på rullbandet granskas in i detalj, man riktigt ser hur dom följer varje sak med blicken! Jag har till och med själv börjat göra samma sak mot andra, bara för att dom tittar på min grejer! haha
Typ man drar slutsatser och fördommar om folk pågrund av vad dom handlar. Jag tycker om folk som köper hundgodis haha och jag ogillar folk som köper typ en sexpack öl och snus.

Men ärligt, hur kan det gå så långt att vi skämms för vad vi köper? Jag är sån som sprider ut chokladet och glassen under sallad och mjölk för att dom inte ska ligga brevid varandra och se extra onyttiga ut tillsammans ;)
SLUTA TITTA PÅ MINA VAROR!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback