suck...

Och IGEN blir man besviken. Vi skulle ha visning här idag kl 13 och jag har städat i flera dagar så att allt ska se fint och bra ut. Idag kastade jag mig hem efter skolan, min sambo körde mig hem på sin lunchrast bara för att hinna hem i tid. Sprang runt och sopade minsta lilla grus, bäddade sängarna och öppnade alla persienner.
Undrar lite varför hon inte ringt än. Sätter alla skor i en fin rad, hänger upp mina kläder i sovrummet, diskar, borstar bort smulorna från köksbordet, vädrar balkongdörren, plockar upp hundarnas leksaker, justerar sofforna.....hmmm varför kommer hon inte? Kollar min mail och upptäcker att hon mailat och skriver att hon ska byta lägenhet med någon annan. *snyft* Jaha....tack så mycket....
När ska jag få en break, när är det min tur att flytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback